Zadzwoń po kredyt

nagłówek
Santander Consumer Bank oferuje wsparcie w procesie obsługi posprzedażowej zawartych umów.
W Departamencie Obsługi Klienta możesz uzyskać informacje dotyczące swojego zobowiązania lub lokaty. Każdy zgłoszony wniosek rozpatrywany jest rzetelnie i wnikliwie, z indywidualnym podejściem do sprawy.
Santander Consumer Bank zapewnia swoim Klientom także obsługę poprzez Infolinię.
W celu złożenia wniosku możesz skorzystać z formularzy umieszczonych na naszej stronie internetowej.
Archiwalne dokumenty dotyczące ubezpieczeń do kredytów gotówkowych znajdują się tutaj.
W celu zapoznania się z aktualną propozycją ubezpieczeń do kredytu gotówkowego przejdź do ubezpieczeń do kredytu gotówkowego.
Wypełnij wniosek dostępny na dole strony, a następnie wyślij go:
- pocztą tradycyjną na adres:
Santander Consumer Bank S.A.
ul. Legnicka 48 B
54-202 Wrocław - faksem na numer:
71 387 73 50
71 387 73 51
71 387 73 52 - wypełniając formularz kontaktowy i załączając wymagane dokumenty
Dokumenty do pobrania:
Zawartość rozwijanej zakładki dla JJM kredytu gotówkowego
Dla naszych Klientów, którzy zaciągnęli już kredyt
ratalny, przygotowaliśmy wszelkie potrzebne informacje oraz dokumenty,
które można znaleźć na naszej stronie internetowej.
Jeżeli jesteś już naszym Klientem, możesz otrzymać nasz kredyt gotówkowy, kredyt konsolidacyjny lub kartę kredytową na korzystnych warunkach. O szczegóły pytaj naszych Doradców Klienta oraz zapoznaj się z informacjami umieszczonymi na stronie.
Ubezpieczenie
Archiwalne dokumenty dotyczące ubezpieczenia do kredytu na zakup towarów i usług znajdują się tutaj.
W celu zapoznania się z aktualną propozycją ubezpieczeń do kredytu na zakup towarów i usług przejdź do Ubezpieczenia do kredytów ratalnych.
Wnioski i dokumenty
Wypełnij wniosek dostępny na dole strony, a następnie wyślij go:
- pocztą tradycyjną na adres:
Santander Consumer Bank S.A.
ul. Legnicka 48 B
54-202 Wrocław - faksem na numer:
71 387 73 50
71 387 73 51
71 387 73 52 - wypełniając formularz kontaktowy i załączając wymagane dokumenty
Dokumenty do pobrania:
Jeśli już masz kartę kredytową
- sprawdź szczegóły dotyczące Twojej karty kredytowej w Bankowości Internetowej
- dowiedz się o aktualnych Promocjach i ofertach specjalnych
- masz pytania? Zajrzyj do Pytań i odpowiedzi. Jeśli nie znajdziesz tam odpowiedzi na Twoje pytania zadzwoń do nas – na wszystkie chętnie odpowiemy
Ważne telefony
- Aktywacja karty
800 700 500 (numer bezpłatny) lub 71 797 22 40 - Informacje na temat rachunku karty
801 70 60 60 lub 71 797 22 50 - Zgłoszenie utraty i zastrzeżenie karty
- bezpośrednio w Banku 71 358 22 20
- poprzez System Zastrzegania Kart 828 828 828
Opłata za połączenie zgodna z taryfą danego operatora.
Ubezpieczenia
Archiwalne dokumenty dotyczące ubezpieczeń do kart kredytowych znajdują się tutaj.
W celu zapoznania się z aktualną propozycją ubezpieczeń do kart kredytowych przejdź do ubezpieczeń do kart kredytowych.
Pytania i odpowiedzi ???????????
Koszt przeliczenia waluty
Nowa usługa – powiadomienie o koszcie przeliczenia waluty transakcji
Słowniczek
EOG - Europejski Obszar Gospodarczy
EBC - Europejski Bank Centralny
Włączamy bezpłatną usługę powiadomień o koszcie przeliczenia waluty transakcji, którą zrobisz kartą kredytową w walucie państwa należącego do EOG.
Jak i kiedy otrzymasz powiadomienia?
Powiadomienia będziemy przesyłać na Twój adres e-mail, za każdym razem po rozliczeniu transakcji. Z wiadomości dowiesz się o koszcie przeliczenia waluty transakcji.
Jak nazywamy i obliczamy koszt przeliczenia waluty transakcji?
Koszt ten nazywamy marżą. Obliczamy go jako różnicę między kursem jaki zastosowaliśmy do przewalutowania, a najbardziej aktualnym, referencyjnym kursem wymiany euro, który ogłasza EBC. Różnicę tę podajemy jako wartość procentową.
Marża nie jest dodatkowym kosztem i nie wpływa na opłaty zawarte w Tabeli Opłat i Prowizji dla Twojej karty.
Obliczenia wykonujemy zgodnie z Rozporządzeniem1
Co możesz zrobić?
Zadzwoń na Infolinię 195 002 jeśli:
- chcesz otrzymywać powiadomienia o transakcjach zagranicznych, a nie podałeś nam adresu e-mail lub jest on nieaktualny,
- chcesz zrezygnować z takich powiadomień.
1 Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/518 z dnia 19 marca 2019 r. zmieniające rozporządzenie (WE) nr 924/2009 w odniesieniu do niektórych opłat za płatności transgraniczne w Unii i opłat za przeliczenie waluty
Jak skorzystać z kalkulatora?
Wybierz walutę transakcji Waluta państwa należącego do EOG. Kalkulator obliczy koszt przeliczenia waluty transakcji, którą wybrałeś.
Kalkulator marży za przeliczenie waluty transakcji
Marża wynosi
O 3D Secure
Usługa 3D Secure to dodatkowe zabezpieczenie Twoich płatności kartą w Internecie:
- jest bezpłatna,
- jest dostępna dla wszystkich kart kredytowych Santander Consumer Banku,
- działa automatycznie i nie wymaga żadnych dodatkowych aktywacji.
Płacąc za zakupy w sklepach z usługą 3D Secure, poza wpisaniem danych z karty, transakcje potwierdzasz również:
- jednorazowym kodem 3D Secure, który otrzymasz w wiadomości SMS,
- hasłem uwierzytelniającym.
Dzięki tak dokładnej weryfikacji, możesz czuć się bardzo bezpiecznie podczas zakupów online.
Hasło uwierzytelniające nadasz:
- w bankowości internetowej1 na stronie Twojej karty w zakładce „Szczegóły”,
- w aplikacji mobilnej1 na stronie Twojej karty po rozwinięciu menu (ikonka z trzema kropkami),
- na Infolinii Banku 195 00 wybierając opcję nr 7 „Transakcje internetowe 3Dsecure”.
1 Jeżeli posiadasz Umowę o Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej i Usług Bankowości Telefonicznej
Jak działa 3D Secure?
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o płatnościach kartą w internecie zajrzyj do "Przewodnika po świecie bezpiecznych zakupów w internecie."
Dodatkowe informacje o autoryzacji transakcji wykonanych kartą kredytową w internecie.
Bank zobowiązany jest przeprowadzać dodatkową weryfikację klientów płacących za zakupy w internecie za pomocą kart płatniczych na obszarze Unii Europejskiej. Zmiana podyktowana jest wejściem w życie dyrektywy ds. usług płatniczych (PSD2)1 oraz wymogu silnego uwierzytelnienie klienta (SCA) będącego częścią Regulacyjnych Standardów Technicznych (RTS)2 w ramach zmienionej dyrektywy PSD2.
Dyrektywa PSD2 nakłada na Bank obowiązek stosowania silnego uwierzytelniania (SCA) dla wszystkich transakcji online przeprowadzanych z użyciem karty płatniczej na obszarze Unii Europejskiej.
W celu spełnienia wymogów regulacyjnych dotyczących procedury silnego uwierzytelniania (SCA) od 01 stycznia 2021 r. wszystkie transakcje płatnicze online na terenie UE powinny być przetwarzane zgodnie z nową wersją standardu bezpieczeństwa 3D Secure (jednorazowy kodu 3D Secure oraz hasło uwierzytelniające).
Transakcje płatnicze, które nie spełnią standardu 3D Secure mogą być odrzucane przez Bank.
1Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2015/2366 z dnia 25 listopada 2015 r. w sprawie usług płatniczych w ramach rynku wewnętrznego, zmieniająca dyrektywy 2002/65/WE, 2009/110/WE, 2013/36/UE i rozporządzenie (UE) nr 1093/2010 oraz uchylająca dyrektywę 2007/64/WE
2Rozporządzenie delegowane Komisji (UE) 2018/389 z dnia 27 listopada 2017 r. uzupełniające dyrektywę Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2015/2366 w odniesieniu do regulacyjnych standardów technicznych dotyczących silnego uwierzytelniania klienta i wspólnych i bezpiecznych otwartych standardów komunikacji
Przewodniki edukacyjne - pliki ?????
Przewodniki po kartach - pliki ??????
Plan spłat ratalnych
Informacje na temat planu spłat ratalnych w kartach kredytowych znajdziesz tutaj.
Podniesienie limitu
Już teraz zawnioskuj o podwyższenie limitu1 kredytowego na swojej karcie kredytowej. Wyższy limit to większe możliwości w planowaniu zakupów oraz większa elastyczność w realizowaniu planów. Dodatkową gotówkę możesz wykorzystać od ręki na realizację swoich potrzeb. Wejdź do bankowości internetowej i wybierz przycisk „podnieś limit”.
Jak to działa?
Podniesienie limitu karty kredytowej w 5 krokach

1. Dopasuj limit do swoich potrzeb
Wybierz nową kwotę limitu.

2. Potwierdź lub
uzupełnij dane

3. Zaakceptuj propozycje
nowego limitu
otrzymasz na Twój adres e-mail. Zaakceptuj na
wniosku propozycję nowego limitu.

4. Zaakceptuj dokumenty
i warunki umowy
Przygotujemy dokumenty umowne i prześlemy je na Twój adres e-mail. Zapoznaj się z nimi
oraz zaakceptuj warunki umowy na wniosku przez wpisanie kodu sms, który otrzymasz na swój numer telefonu.

5. Nowy limit już do twojej dyspozycji
Gratulujemy! Cały proces już za Tobą. Teraz możesz się już cieszyć nową kwotą limitu.
ZALOGUJ SIĘ DO BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ
RRSO 28,42% (dla najczęściej wybieranej karty)
Dla karty kredytowej Comfort oferowanej przez Santander Consumer Bank S.A. z siedzibą we Wrocławiu, przy podwyższeniu limitu kredytowego do kwoty 3000 zł (całkowita kwota kredytu) wykorzystanego w całości w dniu zawarcia Aneksu przy pomocy transakcji bezgotówkowej z oprocentowaniem zmiennym w wysokości 18,50% spłacanego w terminach wskazanych na zestawieniu transakcji i operacji (zestawieniu transakcji płatniczych) z zastosowaniem spłaty minimalnej w każdym kolejnym okresie rozliczeniowym, a w ostatnim okresie rozliczeniowym spłata pozostałej kwoty wykorzystanego limitu, przy założeniu, że Klient zawiera umowę o kartę kredytową na okres 12 miesięcy wyliczenia na podstawie przykładu reprezentatywnego na dzień 05.10.2023 r. są następujące: całkowita kwota kredytu: 3000 zł; całkowita kwota do zapłaty: 3688,16 zł; całkowity koszt kredytu: 688,16 zł i obejmuje odsetki: 485,34 zł, opłatę miesięczną za obsługę karty: 104,50 zł, składkę z tytułu ubezpieczenia indywidualnego: 115,20 zł; Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 28,42%.
1Zmiana wysokości przyznanego limitu kredytowego na prośbę Klienta zgodnie z TOiP wynosi 10,00 zł. Opłata obciąża przyznany limit kredytowy i jest naliczana w ciągu 7 dni po realizacji dyspozycji Posiadacza karty.
Niniejsza propozycja nie jest ofertą w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Decyzja o warunkach i przyznaniu limitu kredytowego na karcie z uwzględnieniem oceny aktualnej sytuacji Klienta, zostanie podjęta przez Santander Consumer Bank S.A., z siedzibą we Wrocławiu.
Wnioski i Dokumenty
Wnioski
Wypełnij wniosek dostępny na dole strony, a następnie wyślij go:
- pocztą tradycyjną na adres:
Santander Consumer Bank S.A.
ul. Legnicka 48 B
54-202 Wrocław - faksem na numer:
71 387 73 50
71 387 73 51
71 387 73 52 - wypełniając formularz kontaktowy i załączając wymagane dokumenty
Dokumenty
treść,
treść,
treść,
treść,
treść,
treść,
treść,
treść,
treść,
treść,
treść,
treść,
treść,
treść,
treść,
treść,
treść,
treść,
treść,
treść,
treść,
treść,